onsdag 29 oktober 2014

Vinn en målarbok


Jag är så glad över min målarbok och jag vill såklart att så många som möjligt ska få chansen att färglägga och pyssla. Därför tycker jag att det är tävlingsdax! 



Två lyckliga vinnare kommer att få varsin målarbok (värde 189 kr) att sysselsätta sig med, eller kanske ge bort i julklapp.


Tävlingen går till på någon av följande sätt:

1. Lämna en kommentar här nedan.

2. Länka till tävlingen på din egen blogg och/eller på Facebook.

3. Gilla LunaDsign´s sida på facebook (genväg HÄR)

Eller:

Följ mig på instagram. Jag heter @lunadsign. Gör en skärmdump av tävlingsbilden, lägg ut den i ditt flöde och tagga den med #lunaandfriends och @lunadsign

Eller:

Om du inte har blogg eller instagram, länka till detta inlägg på Facebook och sprid det till alla dina vänner. Gilla LunaDsign´s sida (genväg HÄR)

Tävlingen pågår t.o.m 10 november

7 kommentarer:

  1. SV: Ja men eller hur, håller med dig :D

    SvaraRadera
  2. Klart som korvspad att jag vill vara med och tävla!!! Målarboken är ju galet fin!!! Jag kommer lägga beslag på den själv, kanske kanske får 4åringen vara med på ett hörn ;0) håller nu tummar och tår för vinst!! Jag har självklart gjort allt ovan med Facebook, blogg och instagram (eller snart instagram....strax....) ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Tack för titten! Vilken fantastiskt härlig blogg du har! Underbar!

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar! Jag gillar på FB (Madelein Larsson Wollnik), skall dela länken precis nu! Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar om den fina målarboken!

    SvaraRadera
  6. Jag är med! Älskar dina sydda små figurer och blir lite nyfiken på målarboken.

    SvaraRadera
  7. Jag är med och tävlar på Instagram! :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!